מה משפיע יותר על קידום האתר בגוגל, שיתופים בפייסבוק או בגוגל פלוס

קורלציות בין איתותים שונים ודירוגים בגוגל

לפי מחקר קידום אתרים שבדק את הקורלציות בין מדדים שונים והקשר שלהם הישיר לדירוג אתרים בגוגל (שנעשה בשנה שעברה על ידי אחת החברות הגדולות בארצות הברית) מסקנה אחת ברורה מאד התקבלה והיא ששיתופים בגוגל פלוס ואיתותים חברתיים נוספים אשר גוגל פלוס מספקת לאתרי אינטרנט תורמת בצורה ישירה לעליות בדירוגים האורגנים בגוגל.

וידיאו רשמי של גוגל (מאט קאטס) לגבי פייסבוק וטוויטר

מה שעוד גוגל הבהירה שהיא אינה משתמשת יותר בסממנים ובאיתותים החברתיים של טוויטר ושל פייסבוק בתוך מערכת האלגוריתמים הנוכחית שלה. המסקנה החד משמעית היא שאיתותי גוגל פלוס אכן משפיעים בצורה חיובית על דירוגים אורגניים בגוגל ולגבי פייסבוק וטוויטר כנראה ששיתופים יעזרו בעיקר כדי להביא עוד גולשים לאתר, מה שכן יכול לעזור לאתר לדרג טוב יותר אבל לא בקורלציה ישירה מפני שזה תלוי במידה רבה בשיעור נטישה נמוך של גולשים אלו וכמו כן איתותי שביעות רצון נוספים אשר נמדדים בצורה נפרדת.

השורה התחתונה היא שפייסבוק זה עדיין מקור טוב לתנועה איכותית וממוקדת ותנועה זה תמיד דבר טוב, אך אם המורה הראשונית היא דירוגים אזי שאיתותים של גוגל פלוס יתרמו לכם לדירוג בצורה ישירה, ואיתותים מפייסבוק לא.

למידע נוסף אודות קידום אתרים בגוגל המשיכו לגלוש בבלוג.

שיתופים בפייסבוק או בגוגל פלוס