שימוש בדומיינים פנויים שיש להם PR וקישורים נכנסים – ככלי לקדם אתרים

שיטה מאד טובה לקדם אתרי לקוח, נחשבת שיטת קידום אתרים כובע "אפור" לא ממש לבן אבל גם לא ממש שחור – המצאה ישראלית 🙂 – אפשר גם להשתמש באתרים כאלו כאתרי לקוח ולנצל את זה שיש להם קישורים נכנסים חזקים כדי לדרג אותם ביתר קלות.

איך למצוא דומיינים כאלו?

יש כל מיני שיטות אבל השיטה הטובה ביותר היא פשוט לנסות להיזכר בכל מיני אתרים שאולי אהבתם כשהייתם ילדים שיש מצב שהם כבר לא קיימים, לבדוק אם הם אכן קיימים עדיין ואם לא אז לבדוק אם הדומיין שלהם פנוי. תזכרו שכדאי ללכת על דומיינים כאלה רק אם יש להם כבר PR ואם יש להם קישורים נכנסים מאתרים אמינים כמו YNET או MAKO.

שיטה נוספת היא להסתכל על הקישורים הנכנסים של אתרים חזקים ולבדוק אם יש להם קישורים נכנסים (היה להם בעבר אולי) מאתר שכבר לא קיים. אם מצאתם אתר כזה והוא נראה טוב (בעל PR וקישורים נכנסים אמינים וחזקים) אז כדאי לחשוב על לקנות אותו.

מה לעשות אחרי שרכשתם את הדומיין?

שימו אותו על אחסון אתרים בעל IP נפרד מאתרי הלקוח שלכם, ותבנו עליו אתר אינטרנט עם תבנית ייחודית שלא השתמשתם בה עדיין בעבר. אל תוציאו ממנו קישורים בחודשים הראשונים. שימו בעמוד הבית שלו תוכן שרלוונטי לנושא של האתר הישן שהיה בנוי עליו בעבר ומידי כמה שבועות תעלו אליו עוד מאמר רלוונטי. אם תיצמדו לרלוונטיות הישנה של האתר ערך הSEO שלו יהיה גבוה יותר.

לאחר כמה חודשים ניתן להתחיל לקדם אותו או לחלופין להשתמש בו כאתר תשתית כדי להוציא קישורים לאתרים אחרים על מנת לקדם אותם לעמוד הראשון של גוגל או כאתר לפרסום וקידום מאמרים חיוביים בשביל הדחקת אזכורים שליליים של קמפיין ניהול מוניטין אינטרנטי. השיטה הזו עובדת טוב מאד בגוגל ישראל והיא נבדקה לפני כמה שבועות בקייס סטאדי מעניין (קישור לקייס סטאדי בקרוב)..

תמונהeznet1.jpg

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *