תוכניות לינקים ודחיסות מילות מפתח

עמודים רלוונטים באתר: קידום אתרים, תוכן שיווקי מתקדם

 

דחיסות מילות מפתח: החוקים של קידום בגוגל השתנו מאד לאחרונה (ובכלל בעשור האחרון) שני דברים חשובים הם בניית קישורים ולינקים ונפח מילות המפתח בטקסטים שלכם. בפוסט מוקדם יותר דיברנו איתכם על תוכן משובח יותר ועל איך לכתוב תוכן. עכשיו נתמקד בנושא ספציפי. נפתח מולות מפתח בתוכן – הנפח הטוב ביותר הוא מקסימום 2%. כלומר כל דבר מתחת ל2% זה מעולה וכל דבר מעל 2% זה כבר לא טוב.

לינקים מילות מפתח קידום בגוגל

בניית קישורים: הדבר השני הוא בניית לינקים. גוגל כבר מתייחסים בחומרה לבניית קישורים לא נכונה. קשה היום להגיד מה כן נכון. מה שבטוח זה שאתר חדש מידי (בן פחות משנה) עלול לקבל עונש כאשר בונים לו יותר מידי קישורים. כמו כן קישורים מאתרים לא רלוונטים או  ס-פ-א-מ-י-ם זה גם עילה לעונש מגוגל. גוגל עדיין "חס" על אתרים רבים והם לא נענשו עדיין או לא נפגעו בדירוגים אך זה לא אומר כלום. ממש כמו שלא מקבלים תמיד דו"ח כשחונים במקום אסור.

בניית קישורים מהירה מידי, ללא תוכנית מוגדרת מראש וללא חשיבה מחוץ לקופסה עלולה להיות קטלנית! במקרים רבים עדיף לא לבנות קישורים בכלל מאשר לבנות קישורים ללא תוכנית וללא מחקר של העמודים הפוטנציאלים מהם ייבנו הקישורים לעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *