ב14 לחודש הדירוגים רעדו – ומה זה EMD?

לפני קצת יותר משבוע מנוע החיפוש בשם גוגל עשה עירבוב מחדש של הקלפים. אתרים רבים נעשנו ואתרים רבים עלו בדירוגים בצורה מפתיעה לטובה. אנחנו באיזי אינטרנט עברנו את הרעידה בשלום. מקדמי אתרים אחרים לא היו כאלה ברי מזל. אבל זה לא עניין של מזל נכון?

EMD עדכון גוגל

בנוסף לסינון המאסיבי של אתרים מקודמים שהכה לפני 9 ימים בישראל גם יצא עדכון (עדכון יותר רשמי) בשם EMD לפני כמה ימים. אם היה לכם אתר אינטרנט בשם יהלומים.com ועשיתם קידום אורגני לאתר על המילה "יהלומים" – אז יש סיכוי טוב שהעדכון בשם EMD פגע בדירוג שלכם. זה יצא גם בארץ ורוב הקהילה של המקדמים לא היו ערים להשפעה הניכרת על הדירוגים שלהם כי היו עסוקים מידי בלנסות להבין את פאנדה ואת פינגווין.חודשים שבקיצור (כדי לא לסבך אותכם) גרם לירידה קלה בדירוגים של אתרים שיש להם מילת מפתח מקודמת בתוך שם המתחם.

מי שמשתמש בישראל בטכניקות של "כובע לבן בלבד" כמונו, לא צריך לדאוג יותר מידי לגבי העדכון בשם EMD בגלל שגוגל הודיעו שהעדכון לא יעניש אתרים איכותיים שיש להם מילת מפתח בתוך שם המתחם.

העדכונים האלו הם המשך לעדכונים הרבים של השנים האחרונות כגון פאנדה ופינגווין אשר מתמקדים בתוכן וקישורים. אנחנו באיזי אינטרנט משתמשים בתוכן המשובח ביותר ובקישורים ברמה גבוהה – מה שנקרא קידום "כובע לבן" בלבד. מה שחשוב זה מה שהגולש רוצה ולא מה שהמקדם חושב שגוגל רוצה לראות.