תוכן שיווקי מתקדם

כאשר אנו באיזי אינטרנט נדרשים להשתמש בתוכן רב על מנת לקדם אתר של לקוח, אנו דואגים להשתמש תמיד בתוכן מעולה. ממש כמו שרק מומחה קידום בגוגל רושם ומעלה את התכנים לאתר שלנו.

ככה אנחנו דואגים למצוא מומחה בתחום הספציפי אותו אנו מקדמים, או שאנחנו דורשים מכותבים חיצוניים לעשות מחקר מקיף אודות התחום לפני שאנו מזמינים את התוכן השיווקי החדש.

בחודשים האחרונים אנחנו שינינו לגמרי את שיטת העבודה שלנו בכל הנוגע לתוכן שיווקי וטקסטים. כדי להיות בין הטובים ביותר וכדי לעמוד אל מול השינויים המתרחשים בתחום העמדנו לעצמנו מטרה זו של שימוש בתוכן איכותי ויצירתי – ולא בכדי לנפנף בעניין אלא בגלל שזה נחוץ.

הניסיון הרב שלנו שצברנו לאורך השנים בתחום קידום בגוגל מראה לנו כי השיטה הישנה של בניית מאמרים לפי מילות חיפוש מכוונות קידום כבר לא עובד טוב כמו שבעבר. לפי כך אנו נותנים לכותבים שלנו יד חופשית ולאחר מכן מפעילים על התוכן שאנו מקבלים את חוקי הSEO הנדרשים.

כותבי תכנים אינם מומחי SEO ולכן אי אפשר לצפות מהם לכתוב תוכן מכוון קידום אתרים אורגני. את התוכן האיכותי ביותר, לאחר לאחר נתינת יד חופשית לכותבים היצירתיים, אנו מפרסמים באתר שלכם ובערוצים השונים וכך יוצרים עניין אמיתי אצל הגולשים.