לשים לינקים בתוכן של אחרים Blog Comments

דבר אחד נוסף שעוזר המון בקידום

אם אתם מצליחים למצוא תוכן כלשהו שיש בו הרבה את מילת המפתח שלכם וגם תוכן טוב בנושא האתר, כמו בלוג או מאמר או טיפ חזק, יעזור מאד לשים שם לינק. אז אנחנו כבר הצלחנו להכיר כמה בלוגים, אתרי טיפים ופורומים בהם יש אפשרות לשים לינקים דיי בצורה חופשית. לפי הניסיון שלי בנענע בלוגס רוב הפוסטים פתוחים לתגובות. חלק גדול מהפוסטים הללו הם של מקדמים אחרים.

גם בתפוז בלוגס הרבה מהפוסטים של כותבים אחרים שחלקם הגדול הם מקדמים, גם פתוחים לתגובות. כמו כן מצאתי אתמול בלוג חדש שיש שם הרבה פוסטים פתוחים. אנחנו גם מכירים כמה אתרי טיפים ופורומים שאפשר דיי בצורה חופשית "לטפוס טרמפ" על תוכן של אחרים כמו סטיפס והפורום של נענע וכו'. זה נותן לא מעט כוח הלינקים האלה. הם יעזרו מאד לקמפיין קידום אתרים אורגני שלכם ובגדול כאשר אתם משלבים אותם עם כל מיני לינקים אחרים גם.

מציאת דפים בשביל תגובות

דרך טובה (וגם הכי יעילה שיש) למצוא דפים כאלה שאפשר לשים בהם תגובות עם לינקים הוא להיכנס לבלוגייה של תפוז ולחפש את מילת המפתח שלנו. אבל בואו נהייה קצת יותר מקצועיים לרגע. אולי אפשר לבדוק איזה בלוג גם יש לו הכי הרבה כוח בגוגל? בוודאי שאפשר. אפשר לחפש את המילים "שיפוצים בלוג" בגוגל ישראל ואפילו לבקש לראות תוצאות רק של החודש האחרון. הבלוגים שמופיעים בעמוד הראשון של גוגל הם בלוגים חזקים, שהיה בהם גם תנועה בחודש האחרון, אין יותר טוב מזה! זה לא רק יעיל אלה גם הכי איכותי שיש! ראיתם בלוגייה מוכרת? כמו תפוז או נענע? יאללה גשו לעבודה כנסו לבלוג ושימו לינק!

עכשיו אפשר לעשות את אותו השיטה בשביל כל מיני דברים אחרים. תשתמשו בדמיון שלכם! למשל:

1. למצוא אתר מאמרים טוב כדי לפרסם בו מאמר (מחפשים "שיפוצים מאמר" ורואים איזה אתר מאמרים חזק במילה הזו).

2. למצוא פורומים שאולי פתוחים לתגובה חופשית שלא הכרנו קודם! (מחפשים "שיפוצים+פורום").

3. למצוא אתרי אינדקס בהם המתחרים שלנו פעלו לאחרונה ולשים שם גם לינקים! (מחפשים "שיפוצים" עם תוצאות רק עבור החודש האחרון).

4. לגלות איפה המתחרים שלנו עבדו בחודש האחרון (באיזה אתרים) ולשים שם לינקים גם! (מחפשים "שיפוצים+/מאמר/בלוג/פורום" או רק את המילה "שיפוצים" ומסתכלים על התוצאות של החודש האחרון רק).

5. לגלות אתרים (כמו בלוגים או מאמרים) שלא הכרנו קודם. (מחפשים "שיפוצים" או "שיפוצים מאמר" או "שיפוצים בלוג" ומסתכלים על התוצאות רק לפי החודש האחרון).