יתרונות חברת קידום לפרסום יעיל בפייסבוק

חברות רבות מכל התחומים משתמשות כיום בשירותיהן של חברות קידום אתרים. הסיבה לכך היא שהחברות האלו מבינות את החשיבות של פעילות קידום ושיווק קבועה דרך הפייסבוק, אתר האינטרנט של החברה ודרך מדיות נוספות באינטרנט לפעילות המכירתית והשיווקית של החברה. בין היתר חברת קידום לוקחת על עצמה את הטיפול בעמוד העסקי של הלקוחות ועושה זאת תוך הקפדה על כללי הקידום המוכרים בתחום הפרסום בפייסבוק וקידום אתרים בכלל.

מה היתרונות של חברת קידום?

סקר שוק ופילוח נכון: חברת קידום ופרסום יודעת לבצע את סקר השוק הדרוש לפני כל פעולה שיווקית, בין היתר פעולה של פרסום בפייסבוק. היא יודעת לבדוק מי קהל היעד של החברה, לאבחן למי כדאי לפנות, באיזה שפה להשתמש, מה המתחרים בתחום עושים וכדומה. חברת פרסום בפייסבוק תוכל ליצור אינדקס של מאפיינים שיקלו על פעולות הפרסום בפייסבוק וימקדו אותן – מה שייצור גם חסכון כספי ופרסום הרבה יותר יעיל.

טיפול בתגובות ובפניות: חברה שתומכת בנושא פרסום בפייסבוק תוכל להציע פורמט תמיכה נכון בתגובות ופניות של אנשים לעמוד העסקי של החברה בעקבות פרסום מסוים או באופן כללי. החברה תוכל לתמוך בעמוד לענות לגולשים באופן ממוקד ונכון ולהעביר מסר שיווקי גם באמצעות פניות פרטיות.

ניהול מודעות פרסום: בראש ובראשונה פעילות שיווקית של חברה דרך הפייסבוק מתמקדת במודעות פרסום. חברת פרסום המתמחה בפייסבוק תוכל לנהל עבורכם את מודעות הפרסום בפייסבוק, להחליט מה לפרסם בכל שבוע או בכל יום, אלו תכנים להדגיש וכו'.

הנחייה בשימוש במילות מפתח: חברת קידום יוצרת בין היתר פילוח של מילות מפתח בהן ניתן להשתמש בקמפיינים בפייסבוק ובדף העסקי שלכם בפייסבוק. היא יודעת את המינונים הנכונים, את כללי השימוש במילות המפתח ואת החשיבות של תוכן מקורי מעניין ועדכני.

ניהול מבצעי לייקים: חברות רבות משתמשות כיום בפייסבוק כזירה בועטת של מבצעים. הן מפעילות את הגולשים באמצעות פעילות כלשהי שבסופה התוצאות טובות – גיוס חברים לעמוד הפייסבוק העסקי, פנייה לקבלת הטבה שהוצעה, לייקים לפוסטים שהעלתה החברה וכו'. חברת קידום המתמחה בפרסום בפייסבוק תוכל לנהל את הקמפיין הזה וליצור פעילויות גולשים בפייסבוק באופן קבוע.

נקודת מבט חיצונית: חברה חיצונית המתמחה בפרסום בפייסבוק יכולה לתת לכם אינפוט חיצוני ולסייע לכם למצוא רעיונות יצירתיים שאולי לא חשבתם עליהם. תמיד טוב להיעזר במי שמומחה בתחום הספציפי הזה ולקבל ממנו רעיונות חדשים, להנות מיוזמות חדשות ולקבל ייעוץ מקצועי.

טיפול קבוע ומחייב: כשאתם עובדים עם חברה חיצונית שמטפלת לכם בפרסום בפייסבוק אתם יכולים להיות שקטים שיש מישהו שמתייחס ודואג לפעילות הפרסומית החשובה כל כך בפייסבוק. למרות שכיום הדילמה היא האם להחזיק איש שיווק פנימי שיתפעל את הפייסבוק או חברה חיצונית, עדיין חשוב שיהיה מישהו קבוע שעושה זאת. חברה חיצונית המתמחה בפרסום בפייסבוק יכולה להציע נקודת מבט מקצועית ולטפל בצורה מקיפה ביותר בפרסום בפייסבוק ובכלל.

מידע נוסף בנושא פרסום בפייסובק ורשתות חברתיות: