פרסום ביוטיוב

מוקד הכוח הפרסומי

"אין ספק שהאינטרנט הפך להיות המדיה המרכזית והעיקרית, בה מתרחשים רוב השיווק והמסחר, התקשורת והפרסום על סוגיהם השונים."

בין אם מדובר בעבודות קידום בגוגל או קידום ברשתות החברתיות השונות, באתרי תוכן, בגוגל אדוורדס ועוד, הרי שרוב הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים באינטרנט ועל כל חברה לעשות כל שביכולתה על מנת להגיע אל הלקוחות הנכונים בזמן הנכון. פרסום ביוטיוב ובפייסבוק הפכו להיות האפיקים העיקריים בהם נעשה כיום שימוש על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

פרסום ביוטיוב

הקידום האורגני הוא הרי כלי רב עוצמה, במסגרתו ניתן לפלח את הקהל אליו מעוניינים לשווק וליצור עימו קשר באופן ישיר באמצעות סרטוני וידאו הנערכים על ידי החברה עצמה, או תוצרת החברה המקדמת את האתר באינטרנט.

יוטיוב כיום היא הרשת הגדולה ביותר, בה צופים מאות מיליוני גולשים בסרטונים מדי רגע, מדי יום. יוטיוב מאפשרת לצופים לקחת חלק ולגולשים להשתתף ברווחיה, כך שרשתות תוכן יכולות להעלות סרטונים ולהפוך לשותפות.

פרסום ביוטיוב מאפשר ללקוח לבחור את אופן הקידום המועדף עליו, ובדיוק כמו בגוגל, גם כאן ניתן ליצור אפיק פרסום ביוטיוב במימון כספי קבוע, המעלה את המודעות לעיני הגולשים באופן מכוון מראש, או ליצור פרסום ביוטיוב על בסיס אורגני, המספק לגולש את הסרטונים במהלך חיפושים אחרים רלוונטיים, הקשורים לנושא הסרטון.

אפיקי פרסום ביוטיוב מאפשרים למפרסם למדוד את כמות הכניסות והצפיות בסרטון, לבדוק כמה זמן זכה לצפייה על ידי הגולש, ומהם התכנים הנוספים בהם הגולש מתעניין.

כך, ניתן לפלח ולכוון את הפרסום ביוטיוב למטרה עיקרית אחת, להעלות את רמת היעילות והרווחיות של אפיקי הפרסום ולהניב תוצאות משמעותיות יותר ביוטיוב.

הפרסום הממומן כולל אף מודעות המופיעות על גבי סרטונים שונים, ללא קשר תמידי לסרטון עצמו. הקלקה על הפרסומות הקטנות תעביר את הגולשים לעמוד נחיתה ייצוגי של האתר.

גם הסרטונים המשתייכים לקמפיין פרסום ביוטיוב ומועלים במסגרת תוצאות החיפוש של הגולש, יכולים להוביל אותו לסרטונים אחרים שאולי יעניינו אותו באותו הנושא, לתחרויות או לאתר עצמו – כך שלמעשה פרסום ביוטיוב הינו רחב ידיים ומאפשר למפרסם ליצור קמפיינים ייחודיים המאפיינים אך ורק את החברה שלו.

פרסום ביוטיוב צריך להיות אפקטיבי, ממוקד ויעיל, מאחר ורוב הגולשים חסרי סבלנות לפרסומות מייגעות וארוכות. פרסומת מעניינת ותוססת, המשדרת המון צבע ועניין, בעלת פסקול מסקרן ואיכות גבוהה – תמשוך אליה יותר גולשים.

יצירת סרטון תדמית לצורך פרסום ביוטיוב צריכה להתבצע על ידי מקצוענים בתחומם, כדי לשלב איכויות גבוהות של עבודה, הבנה בתחום הפרסום ויצירת סרטון אטרקטיבי ורלוונטי.

כתבות בנושא פרסום ביוטיוב

איך עושים סרטון? – בעמוד הבא תוכלו ללמוד איך עושים סרטון להפצה ביוטיוב.

אפשרויות מתקדמות של הסרטון שלכם – הדרכה קצרה שתעזור לכם כאשר אתם מעלים סרטון לרשת הוידיאו, מידע אודות האפשרויות המתקדמות של סרטוני יוטיוב.

עליית קרנה של הרשת יוטיוב – על "גנגנם סטייל" בוודאי שמעתם. הם נהיו עשירים מאד בעזרת יוטיוב בלבד! המשיכו לכתבה בנושא עליית קרנה של רשת היוטיוב בעולם.