לימודי עיצוב גרפי – לא רק לחובבי האמנות

כל אחד יכול ללמוד מה שהוא רוצה, מה שהוא חושב שהוא יכול להיות טוב בו, לגבי לימודי עיצוב גרפי יש לעניין מספר אספקטים, כל הנושא של לימודי עיצוב גרפי חייב לכלול בתוכו לימודי של תוכנות גרפיות הכי מעודכנות בשוק, מדובר בהמון המון תרגולים על התוכנות כדי להיות ממש מומחה בהם, לא ממש צריך להיות חובב אמנות אבל מספיק שתהיה זיקה למחשב, רצון טוב וצורך להביע באמצעים חזותיים מסר שרצינו להעביר, אם מדובר ברעיון כלשהו, או מוצר שצריך לשווק אותו או שירות כלשהו, כל דבר שצריך שיווק באמצעים גרפיים וויזואליים שניתן ליצור באמצעות תוכנות המחשב.

צפו בסרטון: –> בית ספר לגרפיקה, קורס גרפיקה

עוד בבלוג:

אינדיזיין ועולם הקידום
איך בוחרים בתי ספר לעיצוב גרפי
קורס גרפיקה בעידן המחשב
* קורס עיצוב אלבומים דיגיטליים

כשהולכים ללמוד עיצוב גרפי חשוב לבדוק אילו שיעורים יינתנו באותם לימודיים לעיצוב גרפי, צריכים להיות שיעורים בטיפוגרפיה שזה כל נושא הפונטים השונים שקיימים הן בעברית והן באנגלית, הגדלים שאפשר ליצור מהם, ההטיות שאפשר לעשות להם, מידת המניפולציות שאפשר לעשות לפונט ומה לא עושים לפונט, לימודי נושא חייב לכלול בתוכו סוגי פונטים שונים בעברית, לא יזיק אם הסטודנט יעבור מספר שיעורים על איך ליצור פונטים קיימים שיהיו כמה שיותר מדוייקים מבחינה צורנית, זאת ניתן לעשות עם תוכנת האילוסטרייטור, החכמה היא לא להעתיק על גבי התמונה את הצורה של הפונט אלא מהסתכלות בלבד.

פותחים את תוכנת האילוסטרייטור, ופותחים את תוכנת הפוטושופ במקביל, בתוכנת הפוטושופ פותחים תמונה שיש בה טקסט שכתוב בפונט מעניין, בתוכנת האילוסטרייטור אנו נשמור את הקובץ למען הסדר הטוב. נתחיל עם קובץ התמונה שפתוח בפוטושופ, נתחיל להעביר קווי גייד שיעזרו לנו לסמן איפה מתחיל הפונט ואיפה נגמר מבחינת גובה ואח"כ מבחינת רוחב, אם אנו רוצים לעשות משפט, אז לתחום, יש אותיות כמו "ל" שיצריכו 2 קווים אחד שיסמן איפה נגמר הקצה של ה "ל" ואחד שיסמן איפה הוא מתחיל, לאחר שנסיים להוריד את כל קווי הגייד שיהיו לרוב כחולים, נפנה לתכנת האילוסטרייטור.

עיצוב גרפי
לימודי עיצוב גרפי – 03-6202111

כיוון שמדובר ביצירה מהסתכלות בלבד ננסה שלפחות מבחינת פרופורציות ייצא לנו עיצוב טוב, נעביר קווי גייד דומים באותה צורה שהעברנו את הקווים בתוכנת הפוטושופ ולאט לאט נתחיל לבנות את הפונט שממנו אח"כ נרכיב את המילה מהפונט המקורי, מדובר בעבודה איטית ומדוייקת, חשוב להפעיל כאן רגש ומחשבה והרבה אינטואיציה, העבודה נעשית בכלי העט, כל זיהוי של קימור ליצירת האות, חשוב, ולו הקטן שבהם, לעשות כל פעולה אפשרית כדי שהפונט שנבנה יהיה כמה שיותר דומה לפונט המקורי, כשנסיים, חשוב להפוך את כל היצירה ל group ולשם פרזנטציה להציג ליד העבודה הווקטורית את התמונה המקורית שנראית מעט מפוקסלת.